De oplossing voor het maken en beheren van afspraken in jouw winkel of onderneming

We mogen weer ‘winkelen’! Alleen… dan wel op afspraak, die minimaal 4 uur van te voren gemaakt moet zijn. Ook moet een afspraak minimaal 10 minuten duren, er mag maar 1 klant per 25 m2 in je zaak aanwezig zijn… Dat is een hele organisatie. Wij hebben een oplossing die het voor jou én je klanten een stuk makkelijker kan maken.

Reeds hebben we voor o.a. Het Parkethuis in Gennep een afspraakmodule op hun website geïntegreerd. Deze module is gekoppeld aan hun Google agenda. De voordelen op een rij:

  • Jij bepaalt op welke dagen en tijdsvakken je beschikbaar bent
  • Jouw klant maakt via de website, in een aantal eenvoudige stappen, de afspraak
  • Jij en je klant ontvangen een melding van de gemaakte afspraak
  • Je kunt ook afspraken annuleren, direct bevestigen of eerst bevestigen
  • Je hebt direct de gegevens van je klant voor een eventueel contact- en brononderzoek
  • Een overzicht van al je afspraken staan op 1 centrale plaats
  • Wijzigen, toevoegen of verwijderen van afspraken zijn binnen 5 seconden zichtbaar in zowel je eigen agenda als op de website
  • Synchroniseert met Google agenda en Apple iCal, maar ook met andere agenda’s mogelijk
  • Met directe betaalmogelijkheid bij bijv. aanbetalingen
  • En er is nog veel meer mogelijk!

Op www.hetparkethuis.nl/afspraak-maken vind je deze afspraakmodule.

Ook interesse in zo’n module? Het scheelt je veel tijd en administratie, zodat jij je kunt concentreren op je zaak en het bezoek van je klanten.
Ook na de coronacrisis kan het een zeer handige tool zijn om eenvoudig afspraken te maken en beheren.

Neem contact met ons op om jouw wensen te bespreken.