Merkbeleving voor klanten van Valuepack door interne visuals

Wij houden ons vooral bezig met de online marketing / zichtbaarheid voor bedrijven. Vaak komen hier ook diverse offline middelen bij die wij met plezier vormgeven en realiseren in de uitstraling die past bij het bedrijf én doelgroep. Dit keer hebben we voor Medical en Pharma verpakkingsbedrijf Valuepack uit Nijmegen een ander ‘uitstapje’ gemaakt. Wij zijn aan de slag gegaan met de merkbeleving voor klanten als ze op bezoek zijn bij Valuepack.

Afgelopen jaar is de entree van Valuepack verbouwd. Met een ‘wachtsluis’ en gloednieuwe ‘meeting room’ die beide een uitzicht hebben op de cleanroom, productieruimte en opslag. De klant ziet gelijk dat alles geordend, netjes, clean en goed verloopt. Net als de werkwijze van Valuepack.

Welkom bewegwijzering

Om de klant zich welkom te laten voelen hebben wij bij de ingang een groot welkomstbord gemaakt met de drie belangrijkste diensten van het verpakkingsbedrijf. Alle deuren in het pand hebben een heldere, subtiele en ‘clean’ bewegwijzering gekregen in de huisstijlkleuren. En in de bewegwijzering zijn iconen gebruikt die ook terugkomen in de ‘workflow’ die op de website staan.

Spektakelstuk

Vanuit de meeting room kijk je uit op een hoek van de cleanroom. Op deze hoek hebben wij een foto van een medewerker uit een cleanroom van 2,5 bij 3 meter groot laten monteren. Naast de foto staan een aantal iconen afgebeeld om de klant tijdens de rondleiding de werkzaamheden in de cleanroom uit te leggen. Als je in de meeting room zit kijk je als het ware de medewerker op de foto aan.

Hieronder een impressievideo van de transformatie! 😃

Autobelettering

Ook de autobelettering van de Valuepack bus hebben wij verzorgd. Deze is geheel in de huisstijl en de welbekende foto van de medewerker komt hierop terug. Met de bus wordt het personeel opgehaald en van locatie naar locatie gebracht in de regio.

Online marketing & Social media strategie

Anderhalf jaar geleden hebben we de website van Valuepack voorzien van een nieuw jasje en een huisstijlhandboek ontwikeld. Sinds die tijd hebben we een fijne samenwerking en zijn we ook aan de slag gegaan met diverse folders, presentaties, beurswanden en andere offline en online producten. Én sinds de zomer verzorgen we de social media strategie en het plaatsing van berichten op LinkedIn, waarover wij al eerdere berichtten.

Ben jij op zoek naar unieke visuals gericht op de doelgroep en passend bij je huisstijl? Of wil je online beter zichtbaar worden? Wij komen graag kennismaken onder het genot van een kopje koffie. Neem conctact met ons op.